Kelionė į Paryžių

Prancūzija – nepaprasta šalis, kurią svajoja aplankyti daugybė žmonių iš viso pasaulio. Džiugu, kad ir mūsų gimnazijos mokiniai turėjo galimybę leistis į įspūdingą kelionę ir taip praleisti pavasario atostogas. Kelionės metu mumis rūpinosi ir lydėjo nuostabiosios mokytojos: M. Mockienė, I. Kaminskienė, N. Bartelienė ir R. Pėčelienė. Taigi, vos pakilę nuo šv. Velykų stalo, balandžio 3 d., pradėjome kelionę Paryžiaus link. Pakeliui į Prancūziją aplankėme ir Vokietijos sostinę Berlyną. Čia pamatėme žymiuosius Brandenburgo vartus, Holokausto memorialą bei Reichstagą. Kitas tris dienas praleidome Paryžiuje. Visiems didžiausią įspūdį, be abejo, paliko garsusis Eifelio bokštas, plaukimas Senos upe bei Disneilendo pramogų parkas. Taip pat aplankėme ir kvepalų muziejų, Sitės salą su Dievo Motinos katedra ir Luvro muziejų, kuriame galėjome gyvai pamatyti nuostabiąją Leonardo da Vinčio Moną Lizą. Važiuodami namų link, aplankėme vieną gražiausių Belgijos miestų – Gentą. Jame gėrėjomės šv. Bavo katedra bei pasimėgavome kitais kvapą gniaužiančiais architektūros statiniais. Tuomet, kupini daugybės įspūdžių ir geros nuotaikos, balandžio 9 d. grįžome į Vilkaviškį.

Simona Matulaitytė, IIC kl.