Festivalis-konkursas „ADRIATIC ZADAR OPEN 2022“

Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos merginų kolektyvas „Norija“, kartu su šokių studijos „Šokantys bateliai“ nariais, buvo pakviestos dalyvauti tarptautiniame festivalyje-konkurse „ADRIATIC ZADAR OPEN 2022“, Zadaro mieste. Pakeliui į Kroatiją, pusdienį praleidome vandens pramogų parke „SUNTAGO“, kuris yra antras pagal dydį tokio tipo projektas Europoje. Ypatingai sužavėjo tropinis sodas, kuriame žaliuoja 300 specialiai iš egzotiškų kraštų – Malaizijos, Floridos ir Kosta Rikos – atvežtų palmių, unikali pramogų zona Jamango, su įvairaus sudėtingumo vandens čiuožyklomis. Kupini gerų emocijų, kelionę toliau tęsėme per Čekiją, Austriją ir Slovėniją. Visi festivalio dalyviai svetingai buvo sutikti Starigrad Paklenica mieste, Kroatijoje. Kurortas stebino savo ramybe, jūros ir kalnų artumu. Čia susiliejo šilta smaragdinė Adrijos jūra bei Dalmatijos regiono kalnai.

Šokių festivalis-konkursas vyko Zadaro mieste, kuris yra vienas seniausių miestų. Tris tūkstančius metų skaičiuojančiame mieste yra išlikę viduramžių architektūros statinių ir senovinių miesto bažnyčių. Festivalio- konkurso pagrindinis tikslas buvo siekti, kad dalyviai patirtų kūrybos, atlikimo, pažinimo ir saviraiškos džiaugsmą. Sėkmė lydėjo festivalio- konkurso metu ir „Norijos“ kolektyvo atliktas šokis „Survive“ laimėjo I-ąją vietą. Šios dienos vakarą, visi festivalio- konkurso dalyviai miesto gyventojams ir svečiams, rotušės aikštėje surengė įspūdingą koncertą. Kitą dieną toliau tęsėme pažintines ekskursijas po Kroatiją. Džiaugėmės galimybe susipažinti su įspūdingiausiais Krka nacionaliniame parke esančiais Skradinski Buk kriokliais. Skradinski buk – tai travertino kaskados, sudarančios ilgiausią Krka nacionalinio parko krioklį. Gražiausia Kroatijos Krka upe plaukėme laivu, kad galėtume pasidžiaugti jų grožiu.

Dar viena ypatinga diena buvo praleista Kukljica saloje. Salą pasiekėme laivu, kuris plukdė iš Zadaro miesto. Plaukiančius į salą, mus nuostabiu šokiu pasveikino delfinai. Akimirka buvo trumpa, bet įsimenanti ilgam. Praleidę keltą valandų, išsimaudę smaragdinėje Adrijos jūroje, grįžome į kurortą Starigrad Paklenica.

Mūsų viešnagė Kroatijoje baigėsi dar vienu nuotaikingu pasirodymu ant jūros kranto, kurortinio miestelio aikštėje. Zumbos žingsniu ir energinga muzika šokėjos kvietė prisijungti visus gyventojus ir svečius.

Daug pamatę, patyrę ir atradę, šeštadienio rytą susiruošėme tolimai kelionei link namų. Negalėjome nepamatyti ypatingo grožio Šv. Stepono katedros, Austrijos sostinėje Vienoje. Atlaikiusi daugybę negandų: marą, badmetį, karus, kelis kartus perstatyta, niokota, deginta, dabar restauruota ir džiuginanti tiek austrus, tiek miesto svečius.

Merginų šokių kolektyvas „Norija“ vasarą pasitiko nuostabiai gražiame krašte, pamatė ypatingos gamtos grožį, labiau pažino vienos kitas. Tikimės, kad ši kelionė įkvėps jas kurti, labiau mylėti šokį ir gamtą.