Turininga diena Vilniuje

Gruodžio 14-osios dienos rytą mes, IIIA ir IIIB klasių mokiniai, išvykome pasigrožėti kalėdiniu Vilniumi, aplankyti Valstybės pažinimo centro bei Telia Nemuziejaus. Visų pirma aplankėme jau minėtą Valstybės pažinimo centrą, įsikūrusį LR Prezidentūroje, kuris nustebino savo modernumu. Šis centras Lietuvos šimtmečio proga pristatė unikalią parodą „Nepamirštos ateitys: Lietuvos šimtmečio vizijos“. Tai projektas, kuris supažindina su pačiomis ambicingiausiomis ir įspūdingiausiomis to meto idėjomis ir bandymais jas įgyvendinti. Paroda iliustruoja tokią valstybę, apie kokią svajojo piliečiai. Kiekvienas objektas turėjo savo kodą, kurį nuskenavus visiems mokiniams duotomis planšetėmis ausinėse pasigirsdavo architektų, istorikų, politikų pasakojimai. Taip pat čia naudojama daug išmaniųjų technologijų, šviesos efektų, grafinių animacijų. Manau, kad kiekvienas mokinys šioje parodoje sužinojo kažką naujo, įdomaus ir naudingo. Po Valstybės pažinimo centro turėjome šiek tiek laisvo laiko, kurį išnaudojome besigrožėdami Vilniaus rotušės aikšte ir jos eglute. Tuomet keliavome į Telia Nemuziejų, kuriame turėjome progą pamatyti Vilnių po savo kojomis naudodamiesi virtualios realybės technologijomis. Vėliau buvome pakviesti į salę, kurioje žiūrėjome 15 minučių trukmės filmuką apie Vilniaus istoriją, buvome nukelti 700 metų į praeitį ir susipažinome su ryškiausiais Vilniaus istorijos praeities įvykiais iš arti. Šis Telia Nemuziejus yra pirmasis pasaulyje, kuriame technologijų pagalba atgimsta istorija. Apsilankę šiose lankytinose vietose turėjome nemažai laisvo laiko, kurio metu grožėjomės Vilniumi, Katedros aikštėje besipuikuojančia kiekvienais metais vis labiau nustebinančia eglute ir muge, įsikūrusia šalia jos, kurioje tiesiog neįmanoma nepajausti kalėdinės dvasios ir aplink tvyrančio jaukumo bei šilumos. Ši kelionė buvo be galo naudinga ir įdomi, nors ir pavargę, bet grįžome kupini įspūdžių, kurių dar ilgai nepamiršime. Tokios ekskursijos kaip ši įkvepia domėtis, kurti ir tobulėti.