Edukacinė išvyka į Veneciją

Spalio mėn. 26 dieną su 43 gimnazijos mokiniais išvykome į edukacinę kelionę Austrija – Italija.

Pirmas sustojimas Lenkijoje „Energylandia“ parke po ilgos kelionės naktį leido pailsėti ir įgauti adrenalino, kurio užteko likusiai kelionės daliai įveikti.

27 dieną mus pasitiko Austrija ir jos sostinė Viena. Nors oras nelepino, bet imperatoriškojo miesto didybė nepaliko abejingų. Lietus nuotaikos nesugadino, atvirkščiai, leido pajusti naujų patirčių ir įgauti naujų įgūdžių – nėra blogo oro, bloga gali būti tik apranga.

28 dieną pasiekėme galutinį ir svarbiausią tikslą – muziejų po atviru dangumi Veneciją. Veneciją iš žemyninės dalies pasiekėme traukiniu – daugeliui vaikų tai buvo nauja patirtis, važiuodami traukiniu pro langus gėrėjomės Adrijos jūros vaizdais. Visą Veneciją perplaukėme maršrutiniu laivu. Tai padėjo pamatyti visą didžiojo kanalo didybę ir jį supančių pastatų grožį. Kiekvienas namas savaip gražus, įspūdingas, nepakartojamas. Maršrutiniu laivu nuplaukėme iki pat Šv. Morkaus aikštės, kuri nustebino savo dydžiu ir prabangia bazilika.

29 dieną pakeliui namo aplankėme antrąjį pagal dydį Austrijos miestą Gracą, įsikūrusį prie Muros upės. Užlipome į Šlosbergo kalną, kur radome pilies griuvėsius ir bokštą su unikaliu laikrodžiu – valandinė rodyklė ilgesnė už minutinę (tą paaiškina tam tikri istoriniai aspektai).

30 dieną ilgai, bet nenuobodžiai keliavome namo. Kelionės metu žaidėme reflektuodami įgytas žinias, prisimindami kiekvienam didžiausią įspūdį padariusius momentus, bendraudami, juokaudami ir dar labiau pažindami vienas kitą.

Nueitų kilometrų, įkoptų kalnų, aplankytų kultūros paveldo objektų skaičiaus, išsiaiškintų istorinių ir geografinių aspektų dermė leidžia pavadinti mūsų išvyką integruota istorijos-geografijos-fizinio ugdymo pamoka kitoje erdvėje.

Kelionės – pačios geriausios pamokos. Jų metu atrandama, susipažįstama, apčiuopiama, tyrinėjama, reflektuojama.

Noriu padėkoti visiems vaikams, kurie keliavo kartu – jūs buvot nuostabūs. Jau antrą kelionę važiuoju kartu su jumis ir matau, kaip jūs augate, kaip keičiasi jūsų vidinė kultūra ir intelektas. Dar kartą ačiū už bendrus įspūdžius ir empatiją bei pagalbą tuomet, kai labiausiai to reikėjo.

Kaip sakė viena mama – „Esu labai dėkinga už šią kelionę ir įspūdžius, jau pradedu laukti naujos“.